24 Ocak 2017 Salı

Dişleme Kitabım -Hayvanlar- ve Çevir-Oyna Renkler ve Şekiller


Epeydir Kumsal'ın kitaplarından bahsetmemiştim. Bu yazım ve bundan sonraki birkaç yazımda kitaplarına yer vermek istiyorum.

Bugün bahsetmek istediğim iki kitap ise 1 yaş civarı Kumsal'a aldığım ve sadece dışarıda okuduğumuz yani çantasından hiç çıkartmadığım iki kitap.

Kitapların ayrıntılarına geçmeden önce  işinize yarayacağını düşündüğüm birkaç bilgiyi de paylaşmak istiyorum; çok uzun bir süre bu iki kitap dışarıdayken çok işime yaradı. 1 yaş civarı büyük resimli  kitaplara kızımın ilgisi epey artmıştı ve ben de bir kahve molası verdiğimde oyalanabilmesi için yanımdan hiç ayırmadım. 😉 Tabi çok fazla dışarı çıkıyorsanız kitap sayısını arttırabilirsiniz, sık sık gördüğü kitaplar ilgisini eskisi kadar çekmeyecektir.

Ben bu yöntemi hala kullanıyorum aslında. İlgisinin azaldığını gördüğüm kitap ve oyuncakları uzunca bir süre ortadan kaldırıyorum, böylece tekrar verince aynı şekilde heyecanlanıyor. 😉




Gelelim ilk kitabımıza. Dişleme kitabı diye geçiyor. Dogan Egmont Yayınlarının kitabı 24 sayfa. Aslında iki işlevi var kitabın; hem resimlerine bakıp oyalanabilir hem de isminden de anlaşılacağı üzere dişlerini kaşıyabilir. 😉 Diş çıkarma dönemindeki bebekler için çok kullanışlı aslında, üst kısımdaki yumuşak yeri dişleyebilir böylece kitabı kemirmemiş olur ki bu dönemde çok fazla kitap kemiriyorlar. 😇 Ayrıca yine üst kısımda sallayınca ses çıkaran ve ilgilerini çekecek renkli boncuklar da var.

Bizim elimizdeki, serinin Hayvanlar kitabı. (Seride yine birçok farklı kitap da var.) Hayvanları öğretebileceğiniz ilk kitaplarından olabilecek çok güzel bir kitap. 😉








Çantamızdan uzun süre çıkarmadığımız bir diğer kitap da Çevir-Oyna Renkler ve Şekiller kitabı. Net Yayıncılığın bu kitabı 59 sayfa.

Dik konumda oynanması tavsiye edilen kitabı biz hiç öyle kullanamadık fakat çok severek oynadık diyebilirim.

Kitabın dik konumda tutulmasının özelliği şöyle; bir tarafında örneğin bir hayvan var ve rengini soruyorsunuz. Cevap verdikten sonra da diğer tarafı çevirip cevaba beraber bakıyorsunuz. (Ne demek istediğimi aşağıdaki resimlerden daha iyi anlayacaksınızdır sanıyorum 😇) Fakat dediğim gibi biz bu şekilde kullanmadık ama renkleri öğrenmemizde çok faydası oldu. Yine hayvanları ve şekilleri de öğrenirken epey yardım aldık diyebilirim.

Şeklinin farklı olması da ayrıca Kumsal'in çok ilgisi çekiyordu, gerçi hala oynuyoruz diyebilirim. 😉

Diğer kitap gibi kalın karton sayfaları olmasa da yine de epey kalın ve dayanıklı olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca seride yine farklı birçok kitap da bulunuyor. 















Keyifli okumalar, iyi eğlenceler dilerim. 🤓📚

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder