1 Mart 2016 Salı

Remzi Kitabevi'nin Miffy serisi

 
 
 
 
Remzi Kitabevi'nin Miffy serisini tesadüfen aldım diyebilirim. 3'lü paket halinde satılıyordu, Kumsal'a kitap bakarken aynı reyonda gördüm. Alırken içeriğine bakma şansım olmadı çünkü üçü aynı ambalajdaydı. Ama fiyatı çok uygundu (10TL) ve ben de bir sıkıştığımda çıkarırım diye düşünüp bunları da aldım.
 
 
 
 
 
Kitapta genellikle 4 renk hakim; kırmızı, mavi, yeşil ve sarı. Resimler büyük ve basit. 24 sayfalık kitaplar. Karton kapak fakat sayfalar karton değil, normal kâğıt kadar ince de değil ama. 😉😉 Yırtmaması gerektiğini öğretirseniz zaten yapmıyor. Bizim sadece 1 sayfamız sayfa çevirirken yırtıldı. 🙈
Kitaplarda Tavsan Miffy'nin aileye katılması, okula gitmesi ve babasıyla hayvanat bahçesini gezmesi bebeklere uygun bir dille anlatılmış.
Aldığımda Kumsal 9-10 aylık falandı. O zamandan beri de çok severek okuyoruz. Arada kendi kendine de resimlere bakıyor. 😄😄 Ama bu ara (13,5 aylık) sevgisi tavan yaptı! Biri bitiyor öbürünü getiriyor o bitiyor öteki derken döne döne aynı kitabı okuyoruz! 📖📖📖🙈
Kitaba göz atabilmeniz için aşağıya birkaç da resim ekliyorum.
 
 












 
 
Bol okumalı günler olsun. 😉🙇🙇❤❤❤
Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder