22 Mart 2016 Salı

Avent damlatmaz suluk


1 yaşından itibaren suluğa geçiş yapabilirsiniz. Başlangıç olarak damlatmazlar en iyisi.
 
 
 
Bizim kullandığımız ürün Avent'in damlatmaz 200 ml'lik suluğu. Bütün Avent ürünleri gibi birbirleriyle uyumlu yani baslığı biberona takabiliyorsunuz. (Avent biberonlarıyla ilgili yazımı okumak isterseniz: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/06/philips-avent-biberon.html)
 
 
 
Ucu sert bir suluk, tavsiye edilen kullanma dönemi +1. Tek delikli ve dişlemeye karşı da dayanıklı.
 
 
 
Suluğun dizaynı da gayet güzel, Kumsal rahatlıkla kavrayıp elinde taşıyabiliyor.
 
 
 
İçerisinde şeffaf bir kapak var. Bunu eğer doğru şekilde yerleştirirseniz kesinlikle sızdırma yapmıyor. Hatta epey güçlü çekmek gerekiyor sıvının gelmesi için. Bizzat denedim oradan biliyorum. 🙈😆
Şeffaf aparatı çıkardığınız da ise serbest akışlı suluğa dönüşüyor.
 


 
 
Ayrıca kapağı da hijyen açısından çok iyi düşünülmüş. 👍 Kumsal kolaylıkla da açabiliyor tek başına.
Ürünün bence tek dezavantajı tombik olması ve kulplarının dışa doğru geniş olması. Bebekler çok rahat kavrıyor ama taşıma çantasına biberonunu koyduğum göze sığmıyor. İçine atmam gerekiyor. Ve eğer ağız kısmında su kalmışsa sızabiliyor o yüzden dikkatli yerleştirtmek lazım.
 
 
 
Gelelim biberondan suluğa nasıl geçeceğinize. Biberonun ucu yumuşak ve suluklarınki sert olduğu için önce nasıl yapacaklarını anlamıyorlar. Bu yüzden yönlendirmek gerek. Ben şanslıyım bizimki hemen kaptı fazla uğraştırmadı. 👏👏
Suluklardan birinin damlatmaz şeffaf aparatını çıkardım, diğerininki kaldı. Önce çıkardığımı eline verdim. Tabi su hızlı bir şekilde aktı. Bir süre sonra onu elinden alıp aparatı olanı verdim. Devirip gelmeyince kendiliğinden çekmesi gerektiğini anladı. 😉
İlk zamanlar mutfakta biberon, oyun oynarken ve dışarı çıkarken suluk kullandık. Yaklaşık 1-1,5 ay kadar. Daha sonra tamamen suluklara geçtik. Birini hep evde bırakıyorum, mutfakta. Diğeri ise oyun oynarken ve dışarı çıkarken yanımızda oluyor.
Kumsal çok seviyor. Üstelik de uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün. Suluk almaya karar verdiğinizde mutlaka mağazalarda bir göz atin derim.
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder