25 Mart 2016 Cuma

Pearson Yayınları "Küçük Vak Vak" serisi

 
Küçük Vak Vak serisi Kumsal'ın en sevdiklerinden. Okumaktan hiç sıkılmadığı kitaplar.
 
 
 
Yanlış hatırlamıyorsam 9-10 aylıkken ilkini almıştım. Kendisi seçmişti daha doğrusu. Birkaç seçenek sunmuştum ve renkler kitabini almıştı.
 
 
 
1 yaşından bu yana da sürekli okuyoruz. Tekrar tekrar tekrar tekrar. 😂 Ay ben sıkılıyorum çocuk sıkılmıyor. 🙈😂😂
'Küçük Vak Vak Renkler'de kardeşi Çıtırıkla gezerken doğada gördükleri renkleri tanıtıyor. Hem renkleri hem de doğadaki canlıları inceliyoruz beraber. Sonra ben soruyorum annesi neredeymiş, çiçek, böcek nerde diye. Hem eğleniyoruz hem öğreniyoruz. Renkleri henüz tam öğrenemediğimiz için (Kumsal 14 aylık) renkleri sormuyorum şimdilik.
 




 
 
Serinin bir diğer kitabı 'Küçük Vak Vak 1-2-3'. Yine bu kitapta da kahramanımız 😄 kardeşi Süslü'yle doğada gezintiye çıkıyor. Ayni şekilde sayıları da tam bilemediği için sormuyorum ama kelebeği, çiçeği, böceği soruyorum.
 




 
 
Pearson Yayınları'nın kitabı, 24 sayfa ve dayanıklı karton kapak ve sayfadan. Kesinlikle kolay kolay yıpranmaz diyebilirim. 😉
 
Bu serinin bir de 'Küçük Vak Vak Zıt Kavramlar'ı var. Fakat sanıyorum yeniden baskıya girmemiş çünkü hiçbir yerde bulamadım. 😔
Küçük Vak Vak'in diğer kitapları ise daha büyük ebatlarda ve ince kapak, yani daha büyük çocuklar için.
Eğer almayı düşünüyorsanız sizi yanıltmaması için aşağıdaki resimden yardım alabilirsiniz; üsttekiler karton kapak alttakiler ince kapak. 😉
 
 
 
Tavsiyemdir. Kesinlikle çok hoşlarına gidiyor.
Bol tekrar tekrar tekrar okumalı günler. 😂😄
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder