5 Ocak 2016 Salı

Mustela Vergetures Action Intensive (Hamilelik sonrası, oluşmuş çatlaklar için krem)


Aslında epeydir yazmak istediğim bir diğer konu da hamilelikte oluşan çatlaklara iyileştirmek için kullanabileceğiniz bu krem. Tabi yeni oluşmuş çatlaklar için...
 
 
 
40+'larda suni sancı sonrası sezaryenle doğum yaptım. Normal doğum çok istediğim için bekledik. Fakat hamileliğimin son haftasında maalesef çatladım. 😔 20 kilo almıştım çatlamasam mucize olurdu herhalde 🙈Ve çatlamamla beraber göbeğinde döküntüler ortaya çıktı, inanılmaz kaşınıyordu ve bütün vücuduma yayıldı. Ancak 1 hafta dayanabildim kaşıntıya... 😨 Durum böyle olunca doktorum da alalım bebeği daha fazla bekleme dedi. Doğumdan sonra döküntülerin tamamen iyileşmesi 1 aya yakın sürdü. Çatlaklarıma krem başlamayı çok istedim ama bu döküntüler çatlaklardan başlayınca çekindim ve yaklaşık 3 ay sonra Mustela'nın Vergetures Action Intensive kremine başladım.
Simdi diyorum madem sezaryen olacaktım 38-39 da olsaydım da çatlamasaydım. 😂
 
 
 
Neyse konumuza dönecek olursak, ben çatlamamak için krem kullandım ama vücudumda ergenliğimden kalan izlerim zaten vardı. Yani benimkisi biraz da irsi. 😊 (Hamilelikte kullandığım çatlak önleyici kremlerle ilgili yazımı okumak isterseniz linki tıklayabilirsiniz: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/05/catlak-onleyici-kremler-yaglar.html)
 
Tabi bu kremden de bir mucize beklemeyin. Yani çatladıysa iz kalacaktır ama önemli olan ne kadar kalacağı. Ben denemekte fayda var deyip 3. ay civarında kreme başladım. 75 ml'lik kaplarda olan ürünün epey bereketli olduğunu söyleyebilirim. Çok az miktarda kullanmak yeterli oluyor.
Ben çok düzenli kullanmama rağmen çatlaklarım ciddi derecede söndü. Çok hafif bir ton farkı var ama o kadar da olur. 😊😉 Yani diyeceğim şudur ki eğer hamileliğinizde çatlak oluştuysa bu kremi mutlaka deneyin. 😉 Yalnız doğumdan sonra kullanılması gereken bir ürün.
 
 
 
Benim gibi sezaryenle doğum yaptıysanız ve karnınıza kullanacaksanız ameliyat yerinize değdirmemeye çalısın. Çok yakıyor. 😢😟
 
 
 
Genelde insanlar bu ürünle, hamilelikte kullanılan çatlak önleyici kremi birbirine karıştırıyorlar. Fakat ikisi çok farklı ürünler. En kolay da ambalajdaki resimden ayırt edebilirsiniz. Hamilelikte kullanılanda hamile resmi, doğum sonrasında kullanılanda ise, yani bunda, kucağında bebeğiyle bir anne resmi var. 😉 İşinizi kolaylaştırmış olayım almak isterseniz. 😆
Sevgiler,
XOXO 😉
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder