4 Ocak 2016 Pazartesi

Annabel Karmel "Çocuk beslenesiyle ilgili tüm sorularınızın yanıtları" kitabı


Senenin ilk yazısı kitap olsun istedim. 😊 Epeydir de kitap paylaşmamıştım bu yüzden yine severek okuduğum ve çok şey öğrendiğim Annabel Karmel'in "Çocuk beslenesiyle ilgili tüm sorularınızın yanıtları" kitabına yer vermek istedim bugün.



 

Yine hamileyken okumuştum. Herkes 'oo daha çok erken' demişti ama iyi ki de okumuşum. Doğum yaptıktan sonra kitap okumak gerçekten zorlaşıyor. Bu yüzden benim en büyük tavsiyem hamileyken ne kadar çok okursanız o kadar iyi. Benim gibi önemli gördüğünüz yerleri de işaretlerseniz zamanı geldiğinde aradığınız bilgilere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
 
 
 
Kitaba gelecek olursak; Net Kitap basımı ve karton kapak. Yüksek kâğıt kalitesine sahip bu da okumayı ve işaretlemeyi daha da eğlenceli hale getiriyor. Rengarenk sayfalarla dolu kitap 224 sayfa.
Ama elbette en önemlisi içeriği... Kitapta beslenmeyle ilgili tam 300 soruya yanıt var. Ayrıca 50 tane de değişik tarif.
 
 
 
Kitapta yer verilen konular söyle:
 
●0-6 ay: yeni doğan bebeğiniz ve siz,
●6-9 ay: yiyeceklere hazır,
●9-12 ay: yeni tatlar keşfetmek,
●12-18 ay: bebeğiniz ayaklandı,
●18-36 ay: aileyle birlikte yemek
Ay ay bebeğinizin gelişimine göre nasıl davranabileceğiniz, ne gibi sorunlarla karşılaşıp nasıl baş edebileceğinizle ilgili güzel bir kitap.
Aşağıda kitaptan alıntı birkaç sayfa göreceksiniz. Daha rahat inceleme fırsatınız olur.
 
 






 
 
Sevgiler,
XOXO
😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder