25 Ocak 2016 Pazartesi

İlk adım arabası


Yürüme arkadaşını Kumsal ilk adımlarını attıktan sonra aldım. Aslında neden erteledin derseniz özel bir sebebi yok fakat iyi ki de önceden almamışım dedim.
 
 
 
Yürüme arkadaşları +12 oyuncaklar olarak geçiyor fakat bence bebeğiniz ilk adımlarını attıktan sonra alınmalı. Sebebine gelecek olursak, bu oyuncakların yavaş hareket ettirecek bir ayarı ya da aparatının olmaması. Dolayısıyla bebek buna tutunup itmeye başlayınca, itme hızına göre ilerlemeye başlıyor. Bu da çocuğun düşmesine sebep olabilir, yaralanabilir, korkabilir...
 
 

 
Bence bu oyuncaklar daha çok denge oyuncağı. Yani yalpalayarak yürüyen çocuklar için çok daha uygun. Böylece denge sağlamayı öğrenirler.
 
 
 
Burada önemli konulardan bir tanesi de ilk adım ayakkabısı seçimi bence. Daha önce kaleme aldığım yazıma göz atmak isterseniz aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz:
http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2015/10/ilk-adm-ayakkabs-secimi.html
 
Gelelim bizim ilk adım arabamıza. Markası Dolu. Almak maksadıyla çıktığımda bir bu marka bir de Fisher-Price vardı. Aralarında çok da bir fiyat farkı bulunmuyor ben de bunu pembeli olduğu için tercih ettim.
 
 
 
Montajı gayet kolay ve uzun sürmüyor. Kutudan çıkartmaları da çıkıyor böylece arabayı süsleyebiliyorsunuz.
 
 
 
Bir kornası ve oturma yerinin hemen altında da ufak bir bagajı var. 😁 Açıp kapayıp içine bir şeyler doldurmaya bayılıyor.
Henüz üstünde gezmekten çok zevk almasa da ilerleyen zamanlarda keyfini çıkaracağını düşünüyorum.
 
 
 
Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder