8 Mart 2017 Çarşamba

Pedagog Gözde Erdoğan - Hayat Evde Başlar


Bugün bahsetmek istediğim kitap 'Hayat Evde Başlar'. Pedagog Gözde Erdoğan'ın Destek Yayınları'ndan çıkan kitabı 311 sayfa.




Ben genellikle kitaplarımı internetten alıyorum ve bütün inceleme yazılarımda da olduğu gibi özellikle benim gibi internetten alacakların işine yarayacağını umuyorum. Ben örneğin bu kitabın konusunu bilmeden aldım. Çok satması en büyük etkendi elbette.






İçeriğinde birçok farklı konu var. 0-6 yaş çocukları kapsadığı için henüz yeni doğum yapmış annelerin çocuk eğitiminde bilmesi gereken konular da anlatılmış. Aslında burada şunu söylemeye çalışıyorum, benim için geç kalınmış bir kitap gibiydi, 0-2 yaş dönemini okumadım çünkü kızım artık 2 yaşını geçti.






Kitaptan bazı başlıklar şöyle:
-Anne babanın kullandığı dil
-Sakinleşme ve öfke kontrolü
-1-3 yaş sakinleşme ve kurallar
-Uyku eğitimi
-Yemek alışkanlığı
-Her evde uyulması gereken yemek kurallar
-Hayatınızı kolaylaştıracak ek bilgiler (bu bölümde •tuvalet eğitimi •çocuk ve televizyon •oyun ve oyuncak •çocuğunuzu okula nasıl hazırlamalısınız? •kardeş geliyor gibi başlıklar yer alıyor)






Çok fazla konu var ve konular çok detaylandırılmamış fakat faydalı bilgiler yer alıyor. Çocuk gelişimiyle ilgili yeni yeni okumaya başladıysanız faydasını görebileceğiniz bir kitap olacaktır.




Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder