12 Mart 2017 Pazar

Leyla Navaro - 'Gerçekten beni duyuyor musun?


Bugün bahsetmek istediğim kitap Leyla Navaro'nun 'Gerçekten beni duyuyor musun?' isimli kitabı.




Kitap, Remzi Kitabevi'nden ve 200 sayfa. Ama içeriği dolu dolu diyebilirim.

Çok akıcı bir dille yazılmış, okurken kesinlikle sıkılmıyorsunuz. Ama hepsinden önemlisi çocuğunuzu daha iyi anlayabilmek, daha kaliteli iletişim kurabilmek adına faydalı bir kitap olduğunu düşünüyorum.






Bilmem sizde de var mı ama ben, bu kitaptan önce, nedense Kumsal'a 'şu an sinirliyim/üzgünüm' tarzı konuşmalar yapmaktan kaçınıyordum. Sanki sinirli ya da üzgün olmak normal değilmiş de bizler doğa üstü varlıklarmışız gibi... Cidden söylemiyordum... Ama bu kitabı okuduktan sonra aslında bunun da normal olduğunu tekrar hatırladım. Annelik çok fazla zaman ve efor istiyor, ama sonuçta bizler de insanız...




Çocuk bir şeyi diretirken aslında altında başka bir sorun olabileceğini, ısrar etmek yerine anlamaya, sorunu bulmaya çalışmanın ne kadar önemli olduğunu da yine bu kitapta çok güzel örneklerle anlatmış yazar.






Özetle bu kitap bana kendimi iyi hissettirdi diyebilirim...


İçeriğinden birkaç başlık ise şöyle:
-Anne/Babalık sanatı
-Çocuğunu kabil edebilmek
-Kabul edilemez davranışlara engel olmak
-Nasil bir disiplin?
-Çocuklar neden söz dinlemez
-Çocuğu dinlemek
-Anne/Babanın kızgınlığını duyurması
-Anne/Babalık, aşırı koruyuculuk mudur?
-Karşılıklı güven
Bunlar ana başlıklar. Hepsi ayrı ayrı da detaylandırılmış.




Kesinlikle tavsiye edeceğim kitaplardan biri! 👍

Şimdiden keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder