28 Ekim 2016 Cuma

Yurt dışı alışverişi


Yurt dışına sık sık çıkan ya da orada yaşayan birkaç arkadaşım var. Hal böyle olunca burada olmayan veya burada pahalıya satılan ürünlerden getirtme şansım doğuyor.
Eğer sizin de getirtme şansınız varsa bu yazım tam size göre. 😉



Kumsal şu an 21 aylık ve şimdiye kadar sanırım 6-7 kez farklı farklı ürünler getirtme şansım oldu. Bunları  bir kısmından memnun kalıp incelemesini bloğa yükledim; bahsi geçtikçe linklerini de ekleyeceğim. Bir kısmından da İnstagram sayfamda bahsettim. (https://www.instagram.com/tontiritonton/)

Alışveriş yapabildiğim yerler Amerika ve Fransa.




Peki neler aldım?

Önce Fransa'dan başlayalım; Avrupa'da olan ürünlerin hemen hemen hepsi burada da mevcut. Sadece bazı ürünlerde ciddi fiyat farkı oluyor.

Hamileliğinden bu yana bebek ürünlerini araştırdım ve Sophie La Giraffe (Zurafa Sophie) markasına rastladım. Çeşit çeşit diş kaşıyıcıları, uyku arkadaşları, banyo oyuncakları falan var bu markanın.
Birkaç tane diş kaşıyıcısı ve uyku arkadaşını almıştım o dönem Kumsal'a. Markanın tamamen organik olması en büyük etken elbette. Getirtme şansım da olunca değerlendirdim ben de.
Uyku arkadaşımızı yakından incelemek isterseniz linki aşağıda:




Ayrıca benim ikinci dilim de Fransızca olduğu için arada kitap da getirtiyorum. Şimdilik öyle uzun uzun dikkatini vermediği için sayılı kitap getirttim ama Kumsal'la Fransızca da konuştuğum için kitapların bu aşamada çok faydalı olacağını düşünüyorum...




Gelelim Amerika siparişlerine. Getirttiğim bazı ürünler henüz Türkiye'de yok, olanlar da çok pahalı.

Giyim de Carter's markasına mutlaka göz atin derim. Buranın yarı fiyatı ya da daha bile az. Kalitesi de tartışılmaz üstelik. 😉

Onun dışında Avent markasının bazı ürünlerine bakabilirsiniz. Bazı diyorum çünkü Avent burada da çok ucuz değil ve yine çoğu ürün aşağı yukarı aynı fiyata. Örneğin sulukları ve Soothie emzikleri buraya göre epey ucuz...







Munchkin, Skip Hop, Nuby, Thermos Foogo, Boon, Wubbanup daha önce ürünlerini kullandığım ve genel itibariyle memnun kaldığım iyi markalar. Bu markaların bir kısmı burada satılmıyor, bir kısmının mağaza satışı yok İnstagram üzerinden satılıyor, bir kısmı da burada satılıyor ama birkaç katına. Dolayısıyla marka isimleriyle aratıp ürün çeşitlerini inceleyip ihtiyacınız doğrultusunda getirtme şansınız varsa değerlendirebilirsiniz. 😉










Kumsal henüz küçük olduğu için genellikle yukarıda da gördüğünüz üzere belli başlı ürünlere ihtiyaç duyuyorum, yaşı ilerledikçe getirttiğim ürünler de değişecektir mutlaka. O yüzden bu yazı 'yurt dışı alışverişi'nin ilki olsun. Zaman geçtikçe yeni ürünler, markalar da eklenir belki, kim bilir...

Keyifli alışverişler dilerim. 😇😆

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder