12 Ekim 2016 Çarşamba

Chicco Liteway puset incelemesi


Baston puset seçimimizle ilgili uzun zamandır yazmak istiyordum. Yeterince kullanıp, memnun da kaldığıma göre artık yazabilirim. 😊


Epey bir arayıştan sonra Chicco'nun Liteway modelinde karar kıldık.




Eski pusetimizden de çok memnunduk, kesinlikle çok rahattı. Elbette diğer büyük pusetler gibi ağır ve çok yer kaplıyordu ama benim asıl değiştirme sebebim Kumsal'a artık küçük gelmesiydi, puseti yatırdığımda çok sıkışıyordu. Pusetler çok pahalı dolayısıyla kızım hala kullanabilecek olsaydı değiştirmezdim. Epey önce incelemesini de yüklemiştim, okumak isterseniz:
Ana kucaklı uygun fiyatlı bir şeyler arıyorsanız bir göz atin derim.

Gelelim şu an kullandığımız baston pusete... Benim için önemli olan tam yatması ve hafif olmasıydı. Kumsal büyüdükçe puseti taşımak da zorlaşıyordu, ayrıca dışarı çıktığımızda uyumak isterse tam yatması, ya da tama yakın yatması önemliydi.




Bu ürün tam yatıyor ve cidden hafif. Ayrıca sepeti de yeterince büyük, ki bu da çok önemli bir özellik bence. Katlandığında ince uzun oluyor, öyle çok ufak değil ama büyük pusetlere kıyasla çok az yer kaplıyor elbette. Ayrıca 5 noktadan kilit sistemi var. Kumsal kollarını kemere takmaktan rahatsız olduğu için kol kısımlarını çıkartıp sadece bacak arasından, 3 noktadan takıyoruz. Böylece çok daha rahat ediyor. Önünde koruma bariyeri de mevcut ki bu özellik de çoğu baston pusette yok. 😉 Paketten yine pusetin kendi yağmurluğu da çıkıyor. Henüz kullanmadık ama epey geniş ve kullanışlı görünüyor...




Tam yatıyor olması dışarda Kumsal yattığında rahatlık sağlıyor, ilk pusetimiz kadar konforlu olmasa da çok kullanışlı olduğunu söylemem lazım.

Yine ilk pusetimizle kıyaslayacağım ama bunun tentesi çok kısa, yani üstü yarım kapanıyor. Uyuduğunda genellikle üstüne emzirme örtümü seriyorum, böylece pusetin içine girecek böcek ve sinekleri, yaprak vs. gibi düşebilecek herhangi bir şeyi ya da rüzgarı engellemiş oluyorum.
Tentenin arka kısmında çocuğu görebileceğim bir pencere ya da file de yok, diğerinde görerek gitmeye alıştığım için keşke bir penceresi olsa dediğim çok oluyor. Ama arka kısımla tenteyi birbirine bağlayan bir fermuar var gerektiğinde oradan açıp kontrol ediyorum.




Bir de tekerlekleri çok küçük. Tabi ben yine önceki pusetimizle kıyaslıyorum, onun arka tekerleri büyüktü ve merdiven inip çıkarken çok rahat oluyordu. Stopları da tekerin hemen üzerinde olduğu için inip çıkarken takılıyor. Ama genele bakacak olursak benim bildiğim bütün baston pusetlerin tekerinin küçük olduğu.




Özetlemek gerekirse ben her iki pusetimizden de çok memnun kaldım. İkisini de tavsiye ederim. Burada bence önemli olan ne aradığınız. Baston puset seçimiyle ilgili araştırırken edindiğim bilgileri, alırken nelere dikkat edebileceğinizi de başka bir yazımda toplamıştım, okumak isterseniz linke tıklayabilirsiniz: http://tontiritonton.blogspot.com.tr/2016/06/baston-puset-secimi.html




Diğer blog ya da satış sitelerindeki yorumlara bakarsanız da bu ürünle ilgili olumlu yorumları görürsünüz zaten. Anneler genellikle tentenin kısa olması dışında başka bir şeye takılmamışlar ama ben burada biraz ayrıntıya indim sanırım. 🙈😁

Yazımın baston puset arayışında olan ebeveynlere yardımcı olacağını umuyorum.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder