25 Temmuz 2019 Perşembe

Kim John Payne - Lisa M. Ross "Daha Sade Bir Hayat"


Bu haftanın kitap incelemesi de Kim John Payne ve Lisa M. Ross'un yazdığı "Daha Sade Bir Hayat" olsun. 🤗




Kitap Doğan Kitap'a ait, 288 sayfa.

Açıkçası çok ağır giden bir kitap; hatta araya başka bir kitap aldım. Fakat işlediği konu da bir o kadar ilgimi çekti o yüzden de bırakmadım okumayı.
Keşke yazar bu kadar uzatmasaymış diye düşündüm, çok fazla tekrara gidilmiş hissi verdi.

Kitapta çok güzel tüyolar, fikirler var. Hatta birkaçını uygulamaya başladım bile. Nasıl dingin bir hayat sürebilirizin cevabı yatıyor satırlarda. Sadece eşyaları değil sözlerimizi bile sadeleştirmemiz gerektiği anlatılmış.

Ana başlıklara gelecek olursak;
-Sadeleşme niçin gerekli?
-Duygusal ateşleme
-Çevre
-Ritim
-Planlanmış aktiviteler
-Yetişkin dünyasını filtrelemek












Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder