19 Temmuz 2019 Cuma

Esra Avgören "Küçük Kitap Kurtlar Yetiştirme Rehberi"



Biraz ağır giden bir kitabın arasına aldığım, bol resimli, iri puntolu ve akıcı anlatımlı bir kitap Esra Avgören'in kaleme aldığı "Küçük Kitap Kurtlar Yetiştirme Rehberi". 🤗




Kitap Martı Yayınları'na ait, 152 sayfa.

Bu kadar renkli bir kitap epeydir okumamıştım, o yüzden çok iyi bir seçim oldu benim için.

Çocuğum kitap okumuyor, ne yapabilirim sorusunun cevabı bu kitapta. 😉

Benim kızım şu an için kitapları çok seviyor ama ileride durum ne olur bilinmez, bana da fikir olması için okudum ve beğendim. Faydalı olduğunu da düşünüyorum.


Kitaptan birkaç resim paylaşmadan önce elbette başlıklar:
-Hedef belirleme
-Okuma alışkanlığı kazandırmada motivasyon unsuru
-Algı türleri ve kitap okuma alışkanlığı
-Okuma alışkanlığına bakış açımız
-Okuma hazırlığı
-Okumanın beyin üzerindeki etkisi
-Yazı türleri
-Kitap analizi
-Okuma alışkanlığı kazandırmada doğru bilinen yanlışlar
ve daha pek çok başlık ve alt başlık yer alıyor.












Keyifli okumalar dilerim,

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder