30 Mayıs 2017 Salı

Harika Bilgiler serisi 'Süper Anne' ve 'Yukarıda Ne Var?'


Bugün Kumsal'ın 2 yeni kitabından bahsetmek istiyorum.

Martı Yayınları'ndan çıkan Harika Bilgiler serisine ait Mick Manning ve Brita Granström'ün yazdıği 'Süper Anne' ve 'Yukarıda Ne Var?' 
Her ikisi de 32 sayfa. Basım kalitesi, renkleri, konuları işleme biçimleri; hepsi de çok iyi ama bence bu kitapları diğer birçok kitaptan farklı kılan özelliği pedagog onaylı olması. 👌

Her ikisinden de fotoğraf ekleyeceğim elbette ama önce biraz konularından bahsetmek istiyorum.




'Süper Anne'de, anneliği farklı bir biçimde daha doğrusu alışık olmadığımız bir biçimde ele almışlar. Bir tarafta hayvan annelerin belirgin özellikleri yer alırken diğer tarafta insan annelerin benzer özelliklerine yer verilmiş.

Kitap her ne kadar 5 yaş ve üzeri diye geçse de Kumsal'ın çok ilgisini çektiğini söyleyebilirim. Yazılar da çok uzun olmadığı için sonuna kadar hiç sıkılmadan dinliyor.

Eğer yeni yeni kitap okumaya başladıysanız uzun gelecektir ama 2.5 yaşa doğru bir göz atmanızı tavsiye ederim çünkü ilginç ve dili çok akıcı bir kitap. 😉














'Yukarıda Ne Var?' ise diğeri kadar ilgisini çekmedi ama henüz. 😇 Çünkü bunun anlatım dili de çok güzel, konuları farklı şekilde işlemişler.

Bazı terimleri anlatmak ve anlaması için erken olsa da özetleyerek okumaya çalışıyorum. Ayrıca oyun oynar gibi de okuyoruz biz bu kitabı; merdivenlerden başlayan hikayeyi 'acaba merdivenden daha yüksek ne olabilir?' diyerek sohbet döküyorum. 😉
Hikaye uzayın derinliklerine kadar devam ediyor...














Seride yer alan diğer kitaplar ise şöyle:
-Tik tak
-Yatağın altında ne var?
-Vahşi ve özgür
-Tekerlekler durmadan döner
-Benim vücudum, senin vücudun
-Dünya bebeklerle dolu
-Haydi bir ev yapalım
-Imm! Çok lezzetli


Keyifli okumalar dilerim.


Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder