18 Nisan 2016 Pazartesi

İlk boya kalemlerim

 
 
 
 
Kumsal'a 1 yaş itibariyle boya kalemi almak hep aklımda vardı. Bu süreçte de araştırdım bol bol ve 1 yaş ve üstü için uygun olan ve hatta tek 1+ olan bu boya kalemlerini buldum.
Simdi diyeceksiniz bunun üzerinde de 2+ yazıyor. Evet öyle, bunlar yeni ambalajı. Sebebi ise Avrupa standartlarının değişmesi, yani kapaklı olduğu için 2+ yazıyor. (Firmanın açıklaması böyle. 😉 Siz de okumak isterseniz yandaki linki tıklayabilirsiniz: https://www.instagram.com/p/BChSB3tG31T/?taken-by=alpegiticioyuncaklar)
Özetle kapakları eline vermediğiniz sürece 1 yaşından sonra rahatlıkla kullanabileceğiniz kalemler bunlar. Kapakların boyutları küçük olmamakla beraber yine de yutma ihtimali düşünülmüş sanıyorum. Ayrıca gıda boyası kullanılması da sağlık acısından hiçbir problem teşkil etmiyor.
Başlangıçta öyle aman aman oynamıyorlar. Belirteyim de sonra hayal kırıklığı olmasın. Tabi ki her şeyde olduğu gibi bunda da bir alışma süresi var.
 


 
 
Ben her seferinde 1 ya da 2 renk kalem veriyorum eline. Ve mama sandalyesinde oynatıyorum. Şimdilerde epey alıştığı için sorunca hemen istiyor zaten ben de bu arada mutfaktaki işlerimi hallediyorum. Önüne bir kağıt bir kalem bitti gitti. Yarım saat bazen daha fazla bile oyalanıyor. Tabi üstü başı, ağzı yüzü batıyor ama ıslak bezle silince vücudundakiler hemen çıkıyor zaten. Kıyafetlerden de yıkanınca çıkıyor. O yüzden hiç dert etmeyin. 😉👍 Fakat koltuk ve duvarlara dikkat demiş firma yine. Sanıyorum silerken yayıldığı için. O yüzden en başından sadece mama sandalyesi diye öğrettim ben. Ama dilerseniz görünmeyecek bir duvarı da bebeğinize ayırabilirsiniz. İlerleyen zamanlarda ufak bir kısma izin vermeyi düşünüyorum, sonuçta hep aynı yerde nereye kadar. Ama şimdilik elinde gezdirip her yere iz bırakmak istediği için izin yok. 😁🙈
Geçtiğimiz günlerde Pinterest'te gezinirken boya kalemlerini kullanmak için harika bir fikre rastladım. Büyük bir kartona bebeği oturtmuşlar ve eline de kalemleri vermişler. Hemen bir koli ayarladım tabi. 😆😅 Dedim burada da resim yapabilirsin. Fotosu aşağıda. Değişik geldi tabi ama mama sandalyesinde daha çok oyalanıyor.
 



İyi eğlenceler.

Sevgiler,
XOXO 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder