11 Şubat 2016 Perşembe

Bebeğimin Günlüğü

 
Hamileyken Kumsal için güzel bir günlük tutmaya karar verdim. İlklerini yazabileceğim bir şeyler olsun istedim.
O dönem kitapçıları gezerken maalesef istediğim gibi bir günlük bulamadım. Çoğu da zaten ambalajlı oluyor, içeriğine bakamıyorsunuz.
 
 
 
Resimlerini gördüğünüz, internetten tesadüfen bulduğum bir günlük. Gördüklerimin içinde en iyisi diyebilirim. Fakat ben tam hakkini veremedim...
Aynı zamanda ufak bir de not defterim var. Önemli günleri not ediyorum.
Bu defterde ise bolca fotoğraf için yer var, babanın ve diğer akrabaların yazabilecekleri bolümler var ve bizimkinde boş. Kimse uğraşmıyor. 😅😕 Anne olarak doldurmam gerek yerleri doldurdum ama fazlasını da yazmak istediğim için dediğim gibi ayrıca bir de defterim var.
Günlüğü hamileyken hatta baslarda almak ve sürekli takip etmek gerek. Uzun bir süre kullanacağınız bir defter.
Kalın, dayanıklı kâğıt ve karton kapaktan. Görünüşü gayet güzel.
Gelelim içindeki bazı başlıklara;
-Senin ilk kalp atışını duyduğum ve ultrason görüntünü izlediğimde ne hissettim?
-Benim kelimelerimle bizim yolculuğumuz (Annen-Baban)
-Aklımızdan geçen ilk isimler
-Seni kucağımıza almak üzere hastaneye gidiyoruz...
-Doğumla ilgili bilgilerin
-İlk armağanlarını sana kimler getirdi ve ne getirdi
-Annen-Baban hakkında her şey
-İlk doğum günü partin
-İlklerin
-En sevdiklerin ve daha birçok başlık.
 
İçerisinden birkaç foto ekliyorum aşağıya. Böylece göz atıp fikir edinebilir, benim gibi tam hakkini veremeyeceğinizi düşünüyorsanız belki de defter tutmayı tercih edebilirsiniz. Ama ben doldururum bütün sayfaları diyorsanız da benim piyasada bulabildiğim en güzel günlüktü. 😊
 
















Sevgiler,
XOXO 😉
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder