8 Mart 2019 Cuma

Fevzi Hoca Balık Evi - Tontonumla Geziyorum


Geçtiğimiz günlerde Kumsal'ın sınıf toplanmaya karar verdik, nereye gitsek diye düşünürken daha önce Fevzi Hoca'ya giden annelerden biri oyun alanı çok güzel olduğunu için burada buluşmayı teklif ettik.
Bana epey ters bir yerde olduğu için ilk defa gittim.

Restoranın aslında iki şubesi varmış; biri Söğütözü'nde diğeri ise Çayyolu'nda. Biz Çayyolu'ndakine gittik.




Birkaç katlı kocaman bir bina.
Yazın çocuklarınızla rahatça değerlendirebileceğiniz geniş bir bahçesi ve park da var.
Biz içeride yer alan çocuk alanı katındaydık. Alt katta. Açıkçası biraz basıktı, keşke bir daha ferah yapsalarmış. Oyun alanlarını oldum olası sevemedim ama bu tarz faaliyetlerde çok iş görüyor. 😄 Doğruya doğru!

Cidden her çocuğun seveceği türden kocaman bir alan yapmışlar, sanırım yok yok! 😅 
Kumsal bayıldı! ❤ Müthiş eğlendi!

Birkaç foto çekmeyi unutmamışım iyi ki, böylece fikriniz de olmuş olur. 😉






Birkaç tane de oyun ablası oluyor başlarında, bir de alanın hemen yanındaki masalardan rezervasyon yaparsanız aklınız hiç mi hiç kalmaz. Rahatça izlersiniz çocuğunuzu. 😉



Balık evi olmasına rağmen köfte de vardı, balıkla arası olmayan biri olarak köftesini çok beğendiğimi söylemeliyim. Kumsal da çok güzel yedi elbette.
Tavsiye ederiz yani. 😄


Mekan çocuk dostu, gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. 😉

Adres ve iletişimi bilgileri; 
Çayyolu Mah. 2679. Sok. No:4 Çankaya / Ankara
0312 235 06 61

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder