18 Aralık 2018 Salı

2 yaş kitap önerileri


2 yaş için uygun olabilecek kitaplarla devam ediyorum öyleyse. 🤗

Ben 2 yaş diyerek genelledim ama çocuğunuz uzun süre kitap dinlemeyi seviyorsa daha erken; kitaplarla arası o kadar da iyi değilse daha geç okuyabileceğiniz kitaplar. Yani tamamen size kalmış. 😉

Elimizdeki kitaplardan seçerken özellikle Kumsal'ın sevdiklerine yer vermeye çalıştım, o kadar çok seçenek var ki... Bunlar içlerinde en sevdiklerimizin bir kısmı. 😉




İlk bahsetmek istediğim mevsimler serisi. "Hoş geldin yaz", "Hoş geldin sonbahar", "Hoş geldin kış" ve "Hoş geldin ilkbahar".
Almidilli Yayınları'na ait bu seri çok çok uzun zamandır elimizde ve çok severek okuyoruz hala ara ara.
Her mevsim, o mevsime uygun özellikler sade bir dille anlatılmış.
24 sayfa, çizimler çok çok güzel. 👌




"Ben de seni seviyorum".
İndigo Çocuk Yayınları'na ait bir kitap.
24 sayfa ve yine çizimleri çok güzel.
Anne tavşan, yavru çok seviyormuş. ❤ Peki neden?
Yazılar kısa, anlatım sade. 👌




"Eğri büğrü".
1001 Çiçek Kitaplar'dan çıkan kitap hala Kumsal'ın epey ilgisini çeken kitaplardan. Yazısı epey az ama anlatım biçimi ve çizimler çok hoşuna gidiyor.
Kare, Üçgen ve Daire beraber oynarlarken birden yanlarına Eğri Büğrü geliyor. Beraber ne şekiller yapıyorlar ne şekiller. 😉




"Haylaz Timsah dişlerini nasıl fırçalar?" ve "Uykucu Aslan nasıl uyur?"
Dört kitaptan oluşan bir serinin iki kitabı o yüzden beraber yer vermek istedim. Yine 1001 Çiçek Kitaplar'ın.
Haylaz Timsah'ın dişlerini fırçalamasına, Aslan'ın da uyumasına yardımcı oluyoruz bu iki kitapta. En en en favorilerimizdendi.
Okurken eğleneceğiniz kitaplardan. 😉




2 yaş için ilk tavsiyelerimiz şimdilik bu şekilde olsun o zaman. İlerleyen zamanlarda yine devam ederim. 😉

Kitapların içeriklerini buradan yüklemiyorum, diğer türlü kitap sayısını azaltmam gerekecek. Ama internetten alışveriş yapıyorsanız İnstagram sayfamda (https://www.instagram.com/tontiritonton/?hl=tr) kitapların büyük bir kısmının incelemesi var, oradan bakabilirsiniz.

Keyifli okumalar dilerim.

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder