5 Ağustos 2016 Cuma

İlk tatilimiz





İlk tatilimizi yaptık, ve aslında hiç de kafamda kurduğum gibi olmadı. Olumlu anlamda elbette. Evet çok yorucuydu, daha önceki hiçbir tatilime benzemiyordu ama artık anneydim, elbette işler eskisi gibi olmayacaktı...

Annem, kardeşim, teyzem ve kuzenim beraber 6 kız gittik tatile. Oo çok rahat geçmiştir o zaman dediğinizi duyar gibiyim, hayır hiç alakası yok. 🙈 Siz de kendinizi düşünerek cevap verin bakalım;  en basitinden ev oturmasına gittiniz nasıl geçti? 😁😁 Haa iste tam da öyle oldu bizimki de.

Tatiller artık anne-babalar için sanırım bir süre daha yorucu geçecek, tontonların birkaç senesi daha var kendilerine arkadaş bulup oyalanmak için. O zamana kadar uzanayım şöyle biraz güneşleneyim, içkimi ağır ağır yudumlayım tadını çıkartayım, yanımda en 3 kitap olmalı gibi düşünceleri silin! Çok net soyluyorum 😁 Dost acı söyler 😆 Gidince benim gibi şaşkına dönmeyin sonra. 😇😇


Kumsal'ın yemek problemi olmadığı için o konuda rahat ettim. Ama mama sandalyesine oturmayı reddetti başlarda. Asla peşinden yemekle koşmam diyen ben, kambur oldum resmen. 😂 Sonra yine asla yapmam dediğim bir şey daha yaptım; garsonlardan yardım istedim. 😳🙈 'Aa ablası oturuyor oturuyor, yiyor yiyor, yok yok kalkmıyor' 😂😂 Ancak bu şekilde yerinde oturtabildim valla!

Plajda deniz kıyısında oturmayı da unutun derim. Kumsal yerinde durmadığı için kendimize gölge, ağaç altı yerler bulduk hep. Şapkası hep başındaydı elbette ama plajda başına güneş geçmemesi imkansızdı. Ama aksam üzerileri mutlaka plajda oynattım. 😉 İnanılmaz keyifli oluyor. En son ne zaman mayomdan kum temizlemiştim hatırlamıyorum ama resmen çocukluğuma dondum. 😂😁😁
Maalesef kızım kumlardan huylandığı için kuru tarafta altına havlu sererek oturttum yoksa kıyıda oynamak çok daha eğlenceli! 😉

Gün içinde de yine şişme havlumuzu suyla doldurup ya içine oturup oynadı ya da yanımızda getirdiğimiz oyuncakları, kovası, küreğiyle suyla oynadı. Çok güzel oyalanıyorlar bu şekilde o yüzden bir kez daha mutlaka yanınıza ufak bir şişme havuz  alın demek istiyorum. 😉

Aksamları ise çocuklar için mini disko vardı. Her akşam, yemekten sonraya oraya götürdüm. Çok çok eğlendi! Oyunlara dahil olacak yaşta değil ama etraflarında gezinip dans etti.
Gideceğiniz yerin de çocuk dostu bir otel, kamp olmasına dikkat edin derim. Tatillerde uyku düzeni değişiyor gündüz saatleri kayıyor gece uyku saatleri ilerliyor... Oyalamak lazım. O yüzden nerde bol aktivite oraya gidin. 😉


Konumuza dönecek okursak beni en çok endişelendiren kısım nerde yatıracağım oldu. Park yatak ayarlattık ama biz artık Kumsal'la odalarımızı aylar önce ayırdığımız için düzeni bozulur mu, sesime uyanır mı, dönünce alışamazsa falan gibi endişelerim vardı ama çok yersizmiş... Park yatak kocamandı şansımıza ve çok rahat etti. Döndüğümüzde de hiç sorun olmadı.
Daha önce de seyahat ettik aslında, ve yine aynı odada kaldık ama hep kısa süreliydi, biraz da o yüzden endişeliydim. Demem o ki, siz de benim gibi en çok uykusunu kafaya takıyorsanız takmayın! Tecrübe ettim ve inanın hiç de korktuğum gibi olmadı! 😉 Gün içinde o kadar hareketli, eğlenceli dolu dolu saatler geçiriyorlar ki gece resmen bayılıyorlar. 😁

Sonuç olarak benim için yorucu muydu evet! Ama çok başka bir tatildi, çok başka keyifliydi! 💕💕 İlk defa denizle tanışması, kumları görmesi, diskodaki keyfi... paha biçilemez!! Ben anne olmayı seviyorum yaa 😁😁😁

Gözünüz korkmasın, yalnız değilseniz ve eşiniz de yardımcı oluyorsa hele hiç korkmayın derim. Her şeyi yeni keşfeden bu miniklerle siz de yeniden keşfediyorsunuz... Keyfini çıkarın! 😉💖💖

İyi tatiller! 🙌🙌

Sevgiler,
XOXO 😉


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder